ОЛИВА -це своєрідна так звана «кров» автоматичної (АКПП) та механічної (МКПП) трансмісії автомобіля. Від рівня мастила безпосередньо залежить чітка і безперебійна робота агрегату, а ось зневага сервісним обслуговуванням та перевіркою масла може призвести до досить серйозних наслідків, єдиним виходом з яких буде лише капітальний ремонт МКПП.
У більшості випадків КПП виходить з ладу з простих причин — це або низький рівень оливи або його заміна, що запізнилася. Виробниками автомобілів рекомендується приблизно 30-40 тис. км МКПП та 50-60 тис. км пробігу для планової заміни масляної рідини, але не всі власники транспортних засобів дотримуються цих рекомендацій і в результаті витрачають час та гроші на ремонт.
Заміна оливи в КПП здійснюється у різний спосіб:
Перший спосіб полягає в частковій заміні оливи та її оновленні і називається «традиційним способом». Такий спосіб полягає у знятті зливної пробки в картері, зливі тієї кількості оливи, яке може самостійно витекти і заливанні нової рідини замість старої. При цьому замінюється близько 30-40%. При цьому не відбувається кардинальних змін, нова олива просто поєднується зі старим. У разі коли необхідно замінити більше 30-40%, така процедура повторюється кілька разів через кожні пару сотень кілометрів пробігу.
Слід пам’ятати, що повноцінною таку процедуру назвати не можна. У зв’язку з конструкційними нюансами вже відпрацьована трансмісійна рідина у будь-якому випадку залишиться у недрах Вашої КПП. Її кількість можна знизити різними маніпуляціями, однак, так чи інакше, нова техрідина змішуватиметься зі старою. З цієї простої причини багато фахівців вважають таку процедуру недоцільною.
- До переваг такого способу можна віднести витрату невеликої кількості оливи, промивання фільтра та піддону, запобігання серйозним поломкам і менший ризик порушення роботи коробки.
- До недоліків — велика сумарна витрата АТФ. Повністю АТФ все одно не можна змінити.
Другий спосіб — це 100% заміна оливи в КПП на СТО, з використанням спеціальної апаратури. На більшості СТО зараз встановлені апарати, які дозволяють міняти оливи методом продавлювання (нова олива витісняє стару, що можна назвати повною його заміною). Здійснюється це за наступним алгоритмом: через радіатор охолодження приєднуються трубки апарату, далі заводиться двигун, стара використана олива зливається, нова заливається замість нього. На заміну у такий спосіб йде 10-12 літрів АТФ.
- До переваг такого методу можна віднести повний контроль за процесом (Ви самі можете бачити скільки оливи злилося і скільки залилося).
- Але є свої мінуси — це мала доступність методу, пов’язана з тим, що обладнання для такого методу є не на всіх СТО, дещо більша вартість порівняно з іншими методами та велика витрата АТФ.
Проблема з авто?
Залиште Ваші дані та ми Вам зателефонуємо!